Чому варто скласти детальний графік ремонту?
Детальний графік ремонту квартири допомагає організувати ремонтні роботи логічно — з урахуванням часу, необхідного для виконання кожного завдання, і порядку виконання окремих елементів, щоб не обмежувати один одного.
Хороший розклад містить конкретні відповіді на запитання «що робити в першу чергу», що дає вам відчуття контролю та зменшує стрес . Маючи такий план на руках, ви знаєте, чого очікувати від ремонтної бригади на певному етапі — наприклад, скільки часу їм потрібно, щоб знести стіни та скільки часу залити підлогу, і це значно полегшить роботу відстежувати процес.
Основні етапи підготовки до ремонту
Планування – основа успішного ремонту квартири. Перш ніж замовляти будь-які роботи, визначтеся з обсягом ремонту . Виходячи з цього, запишіть необхідну кількість і тип будівельних і оздоблювальних матеріалів . Немає бажання зробити це самостійно? У такому випадку скористайтеся порадою друга, який має досвід ремонту, або порадою професіоналів, якщо ви вже на стадії переговорів з ними. Часто у контрагентів є перевірені оптовики та магазини, і навіть знижки на більші закупівлі.
Ремонтні роботи в кварталі можуть порушити конструкцію будинку. Далі потрібно подбати про адміністративні формальності, тобто отримати дозволи на внесення конкретних змін. Це може зайняти від кількох до десятка днів, і варто включити цей час у свій робочий графік, особливо якщо ви хочете, щоб ремонт був швидким.
Капітальний ремонт квартири часто передбачає знесення внутрішніх стін і повну зміну функціонального планування. Тоді ми із задоволенням користуємося допомогою дизайнерів інтер’єру. Однак пам’ятайте, що фахівцеві потрібен час для підготовки перших пропозицій, які іноді вимагають подальшого обговорення та змін відповідно до ваших потреб. Це потребує часу, тому звертайтеся до архітектора навіть за кілька місяців до капітального ремонту.
Визначення обсягу ремонтних робіт
Оцінивши квартиру, визначте порядок заходів, що виконуються під час ремонту відповідно до їх терміновості. Розмістіть найважливішу роботу на початку розкладу, а потім – менш важливу. У пріоритеті мають бути завдання, які стосуються безпеки домочадців, тобто всі проблеми з водопостачанням, каналізацією, електрикою та газом . Потім структурні пошкодження, такі як тріщини в стінах або підлозі. Деякі роботи (фарбування, заміна вікон ) краще виконувати за певних погодних умов – враховуйте це, визначаючи пріоритети ремонтних завдань. Також враховуйте свій бюджет — якщо він дуже обмежений, починайте з найважливіших для вас справ.
Підбір ремонтної бригади – один з найважливіших етапів ремонту
Переважна більшість ремонтних робіт вимагає допомоги професіоналів. На жаль, надійних — вчасно і з напрацьованими навичками — знайти непросто, і від них багато в чому залежить швидкість і якість всього проекту. Тому варто аналітично підходити до відбору працівників.
Критерії відбору відповідних фахівців
Чудово, коли можна обрати спеціалістів, рекомендованих, наприклад, друзями. Однак часто навіть рекомендовані підрядники недоступні, коли ми хочемо провести ремонт. Тоді доводиться шукати команду самостійно, навіть в Інтернеті. Аналізуйте не тільки прайс-лист і наявність, а й відгуки клієнтів, в тому числі, перш за все, своєчасність і якість роботи, виконаної даним фахівцем. Перша розмова з компанією має вирішальне значення – сприймайте ввічливий тон і прозорість як «зелене світло», а небажання надати конкретну інформацію та ухилення від підписання договору обов’язково повинні викликати у вас підозри.
Планування часу ремонту
Після того, як ви визначили завдання, які необхідно виконати в рамках загального ремонту будинку, визначте час, необхідний для кожного з них. Щоб оцінки були максимально наближеними до реальності, варто скористатися порадами експертів. Якщо це вже не перший ремонт, можна скористатися і власним досвідом.
Послідовність робіт дуже важлива для планування часу ремонту. Деякі з них можна виконувати паралельно. Інші тісно пов’язані і можуть бути реалізовані лише в певній послідовності. Вашою метою має бути ефективне використання наявного часу – щоб не було зайвих простоїв між окремими роботами, але й без зайвого поспіху, який може зіпсувати вже досягнуті результати. Для планування вам знадобиться таблиця або просто аркуш паперу та ручка.