Монітор для камери заднього виду: вибір, опис, характеристики

Транспорт Перегляди: 70

Електронні асистенти сучасного автомобіля значно спрощують процес водіння. Одним з найбільш проблематичних маневрів для водія є парковка, для виконання якої також передбачені спеціальні помічники. Найчастіше використовуються парктроніки у вигляді датчиків, що встановлюються в районі бамперів. Але і вони не завжди бувають зручні в плані ергономіки користування. Тому з метою підвищення комфорту додатково підключають і монітор для камери заднього виду, яка розташовується поруч з тими ж датчиками контролю відстані. Деякі водії обмежуються і одним відеосигналом без підтримки парктроніка.

  • Що являє собою монітор заднього виду?
  • Основні характеристики моніторів
  • Різновиди пристрою
  • Додатковий функціонал
  • Як вибрати відповідне рішення?
  • Як з’єднується монітор для камери заднього виду?
  • Ув’язнення


Що являє собою монітор заднього виду?

Базовий комплект включає три обов’язкові компоненти: безпосередньо камеру, монітор і фурнітуру у вигляді проводки і кріпильних елементів. У деяких випадках набори доповнюються реєстраторами попередньої обробки сигналу. У стандартному виконанні монітор для камери заднього виду схожий на звичайні дисплеї невеликих розмірів. Вони також призначені для виведення відеосигналу на екран, тільки в цьому випадку використовується конкретне джерело у вигляді камери. Остання фіксується в місці захоплення «картинки» — як правило, в задній частині.

Що стосується розміщення компонентів і монтажу, то сам дисплей зазвичай монтують на приладовій панелі, хоча користується популярністю і варіант дзеркал, в які інтегрується мініатюрний екран. Держномер і бампер — оптимальні місця, в які монтується безпосередньо камера заднього виду з монітором. Ціна такої оснастки в середньому становить 3-4 тис. руб. Бюджетні моделі можуть бути доступні і за 1 тис., а преміальні сягають 15 тис.

Основні характеристики моніторів

Розміри часом мають вирішальне значення у виборі, тому з них і варто почати розгляд характеристик. Мінімальна діагональ становить 4-5 дюймів — це відноситься до дисплеїв, які інтегровані в дзеркала. Для стандартного форм-фактора більш поширені типорозміри на 7-10 дюймів. Межею вважаються 15-17-дюймові екрани, але вони і орієнтовані в основному на монтаж в салоні великих позашляховиків.

Власне, розмір і визначає здатність дисплея, яка зазвичай становить 480×272. Формат «картинки» може відповідати стандарту 4:3 або, в рідкісних випадках, 16:9. Сучасний монітор для камери заднього виду оснащується кольоровими матрицями TFT LCD, хоча бувають і монохромні варіанти — від них краще відмовлятися відразу, оскільки в зображенні на невеликому екрані і без кольору правильно зорієнтуватися буде досить складно. Що стосується харчування, то воно стандартно — досить бортової мережі на 12 Вт.

Різновиди пристрою

Можна розвести типові моделі окремих дисплеїв і вже згадані вбудовані монітори. Представники першого типу або розташовуються на панелі керування, або інтегруються в магнітолу — для цього слід спочатку розрахувати параметри монтажної ніші. Більш зручна у використанні камера заднього виду з монітором у дзеркалі, оскільки вона сама по собі не буде заважати огляду. До того ж відхилення уваги водія буде не так високо, як у випадку з екранами автомагнітоли. Дисплей спочатку поставляється з дзеркалом заднього виду, тому користувачеві залишається лише закріпити його на своєму місці.

Розрізняються моделі і за типом передачі сигналів. Від камери до монітора він у стандартних системах надходить через кабельну проводку. Але виробники як альтернативу пропонують і бездротовий принцип зв’язку. За цією схемою, зокрема, може працювати камера заднього виду з монітором у дзеркалі, що позбавляє власника від необхідності виконання складної мережевої розводки при підключенні апаратури.

Додатковий функціонал

Щільна концентрація електроприладів в салоні цілком логічно обумовлює прагнення розробників об’єднувати кілька функцій в одному пристрої. Ця мода не обійшла і паркувальне оснащення. Багатофункціональна камера заднього виду на авто з монітором, оснащеним кількома відеовходами, — раціональне рішення, що позбавляє, зокрема, від необхідності придбання навігатора. Модулі супутникової навігації в даному випадку можуть розташовуватися і окремо, і в складі монітора. Камера також наділяється допоміжним функціоналом. Наприклад, сучасні матриці дають можливість зміни кута огляду. Здавалося б, для 170-градусних моделей це не так значимо, але створення акценту на певній деталі досягається саме завдяки поліпшеному позиціонуванню.

Як вибрати відповідне рішення?

Відштовхуватися варто від конструкційного рішення і габаритів. Для невеликих автомобілів з тісним салоном більш кращі будуть моделі з дисплеєм в корпусі дзеркала. У крайньому випадку можна рекомендувати розкладний монітор для камери заднього виду, який без необхідності можна приховати, тим самим зберігши огляд.

Окрема увага приділяється камері та її установці. На ринку існують моделі, розраховані на впровадження в номерний знак. Це компактні пристрої, які не займають багато місця і в той же час легко монтуються. Альтернативним варіантом буде врізна камера заднього виду на авто з монітором — це універсальне рішення, яке підходить для всіх кузовів, але його монтаж не обходиться без створення отвору в бампері. Власне, таким же чином інтегруються і датчики парктроніка, тому монтаж можна виконувати комплексно. Як додаток варто розглянути і можливості двостороннього огляду, встановивши передню камеру.

Як з’єднується монітор для камери заднього виду?

Стандартні комплекти передбачають наявність двожильних неекранованих кабелів завдовжки близько 6 м. Окремий кабель системи підключає підсвічування для камери. Також у деяких наборах поставляється шнур збудження, тобто активації пристрою. Окрема лінія призначається для енергозабезпечення системи. До речі, камери заднього виду з монітором бездротові не вимагають організації мережі, але від користувача потрібен контроль стану акумуляторних батарей.

Ув’язнення

Введення ще одного допоміжного електроприладу в салон машини багатьом доставить додаткові клопоти. Якщо навіть відкинути ергономічні незручності, то прокладання проводки забезпечить навантаження на акумуляторний блок, який у сучасному автомобілі і без того має широкий набір споживачів. Звідси випливає питання — наскільки виправдовує свою функцію камера заднього виду з монітором, ціна якої в 3-4 тис. теж для багатьох може стати навантаженням? Як показує практика, це рішення дійсно корисне, але в основному для досвідчених автолюбителів, які оперативно перемикають увагу з дороги на дисплей. Новачкам все ж взаємодія з електронними асистентами рекомендується починати з парктроніків, які сповіщають водія за допомогою звукового сигналу, не відволікаючи від контролю руху.

Добавить комментарий