Facebook робить ставку на музику

Діджитал Перегляди: 21

У компанії Facebook готують відразу кілька нововведень, що стосуються музики. Перший момент — це сервіс-конкурент TikTok. Для нього в компанії створюють окремий додаток під назвою Lasso, який, як очікується, зможе залучити підліткову аудиторію. Як очікується, в додатку користувачі зможуть танцювати під музику і «співати» під фонограму. Записані ролики можна буде відправляти друзям. 


 Повідомляється, що розробкою займається підрозділ Facebook, який в тому числі розвиває сервіс Watch. А безпосередньо проектом Lasso керує продуктовий дизайнер Бреді Восс (Brady Voss). Раніше він працював над ТВ-додатком Facebook і сервісом для дзвінків Hello, який закрили в липні 2018 року.

Крім того, тепер в «Історії» Facebook можна додавати музичні треки у вигляді стікерів. Для додавання потрібно натиснути значок наклейки і вибрати пісню. Також усім користувачам відкрито доступ до функції Lip Sync Live. Вона дає можливість знімати власні кліпи і співати. Як обіцяють розробники, потроху до пісень додаватимуться тексти.

Крім того, в найближчі тижні Facebook впровадить можливість додавати пісні в новий розділ музики в профілі користувача. Пісню можна буде закріпити у верхній частині профілю, а відвідувачі сторінки зможуть прослуховувати ці треки, дивитися супровідне відео з фотографіями виконавців і обкладинками альбомів, додавати пісню собі і так далі.

Зазначимо, що все це розраховано на молодих людей. У компанії вже намагалися домогтися уваги молоді за допомогою окремих додатків на кшталт Poke, Slingshot, Bolt, Flash та інших варіацій Snapchat. Однак жодна з них не прожила довго. Нинішня ініціатива також взята зі Snapchat. Подивимося, чим це закінчиться в даному випадку.

Добавить комментарий